обавештавамо Вас да 27.01.2021. нема наставе.
Желимо вам да Савиндан искористите најбоље што знате и погледате спот на сајту школе.
Колектив ОШ „ Надежда Петровић“
>>
Изложбу поводом прославе дана Светог Саве чине литерарни и ликовни радови ученика од 1. до 8. разреда, а химну изводи хор наше школе.
Срећна слава свим ученицима, родитељима и запосленима!
Драга децо, поштовани директори, поштоване колеге...
Бити васпитач, учитељ, наставник, професор је најлепше занимање, даривати и дати знање на поклон је наша дужност, од нас се очекује да будемо "велики" у свету "малих.
Драги мали људи од вас очекујемо велика дела, а наше је да дамо да знате.
Трудимо се да наш посао обављамо са љубављу и постављамо темеље образовања и васпитања, трудићемо се да дамо још више, нема лепшег осећаја него кад ученик превазиђе учитеља.
Ових дана, али и чешће, подсетимо се великих Савиних дела, он нам је путоказ, негујмо традицију, негујмо знање, ценимо врлине.
Будимо поносни на своју прошлост, будимо савесни у обављању посла данас и имаћемо чему да се надамо у будућности
Желимо вам срећну школску славу!
Школска управа Београд
ПРАВИЛА ПОНАШАЊА ПОНАШАЊА ЗАПОСЛЕНИХ У НАШОЈ ШКОЛИ
OБАВЕЗЕ И ПРАВИЛА ПОНАШАЊА УЧЕНИКА У ШКОЛИ
ПРАВИЛА ПОНАШАЊА РОДИТЕЉА
-РАЗРЕДНИ СТАРЕШНИНА
-ПРЕДМЕТНИ НАСТАВНИК
-ПЕДАГОГ
-ДИРЕКТОР ШКОЛЕ
7.РОДИТЕЉ ТРЕБА ДА СЕ ПРИДРЖАВА ТЕРМИНА ПРЕДВИЂЕНИХ ЗА ИНДИВИДУАЛНЕ РАЗГОВОРЕ
9.РОДИТЕЉ ЈЕ ДУЖАН ДА СЕ ПРИ УЛАСКУ У ШКОЛУ ЈАВИ ДЕЖУРНОМ УЧЕНИКУ/ЦИ, НАСТАВНИККУ/ЦИ ИЛИ ТЕХНИЧКОМ ОСОБЉУ
УЛОГЕ И ОДГОВОРНОСТИ – КО ШТА РАДИ НА ПРЕВЕНЦИЈИ И СУЗБИЈАЊУ НАСИЉА У ШКОЛИ
ТИМ ЗА ЗАШТИТУ УЧЕНИКА/ЦА ОД НАСИЉА
ДЕЖУРНИ НАСТАВНИК
-ДЕЖУРА У СКЛАДУ СА РАСПОРЕДОМ ДЕЖУРСТВА
-ПРАТИ, УОЧАВА И ПРИЈАВЉУЈЕ СЛУЧАЈ НАСИЉА ГЛАВНОМ ДЕЖУРНОМ НАСТАВНИКУ
- ПОКРЕЋЕ ПРОЦЕС ЗАШТИТЕ УЧЕНИКА/ЦЕ РЕАГУЈЕ ОДМАХ У СЛУЧАЈУ НАСИЛНОГ ПОНАШАЊА, КОРИСТЕЋИ НЕКУ ОД СТРАТЕГИЈА ПРЕКИДА
-ОБАВЕШТАВА ОДЕЉЕНСКОГ СТАРЕШИНУ О СЛУЧАЈУ
-ЕВИДЕНТИРА СЛУЧАЈ У САРАДЊИ СА ГЛАВНИМ ДЕЖУРНИМ
-САРАЂУЈЕ СА СА ТИМОМ ЗА ЗАШТИТУ УЧЕНИКА ОД НАСИЉА
ОДЕЉЕНСКИ СТАРЕШИНА
-УОЧАВА СЛУЧАЈЕВЕ НАСИЛОГ ПОНАШАЊА У ОДЕЉЕЊУ И ОДМАХ РЕАГУЈЕ
-ИНФОРМИШЕ УЧЕНИКЕ/ЦЕ О СТРАТЕГИЈАМА НЕНАСИЛНОГ ПОНАШАЊА И КОМУНИКАЦИЈЕ
-УПОЗНАЈЕ УЧЕНИКЕ/ЦЕ СА ЗАШТИТНОМ УНУТРАШНЈОМ МРЕЖОМ И ЊЕНОМ УЛОГОМ НА ПРЕВЕНЦИЈИ НАСИЉА У ШКОЛИ
- ИНФОРМИШЕ РРОДИТЕЉЕ И САРАЂУЈЕ С ЊИМА
-ПРАТИ ЕФЕКТЕ ПРЕДУЗЕТИХ МЕРА УКОЛИКО ИХ ЈЕ БИЛО
-ЕВИДЕНТИРА СЛУЧАЈ И ВОДИ ПОТРЕБНУ ДОКУМЕНТАЦИЈУ
-САРАЂУЈЕ С РЕЛЕВАНТНИМ УСТАНОВАМА ПО ПОТРЕБИ
ПЕДАГОГ
-УОЧАВА СЛУЧАЈЕВЕ НАСИЛНОГ ПОНАШАЊА И РЕАГУЈЕ У СКЛАДУ СА ПРОТОКОЛОМ
-УЧЕСТВУЈЕ У ЕДУКАЦИЈИ УЧЕНИКА/ЦА, НАСТАВНИКА/ЦА И РОДИТЕЉА/СТАРАТЕЉА О ЗНАЧАЈУ ПРЕВЕНЦИЈЕ НАСИЉА
-ПОКРЕЋЕ ПРОЦЕС ЗАШТИТЕ УЧЕНИКА/ЦА ОД СВИХ ОБЛИКА НАСИЉА И РЕАГУЈЕ ОДМАХ
-ОБАВЕШТАВА ОДЕЉЕНСКОГ СТАРЕШИНУ О СВИМ ВАЖНИМ МОМЕНТИМА И СИТУАЦИЈАМА КОЈЕ СЕ ТИЧУ НАСИЉА
-ПО ПОТРЕБИ ОБАВЉА РАЗГОВОР СА РОДИТЕЉИМА/СТАРАТЕЉИМА И ОБАВЉА САВЕТОДАВНИ РАД НА ПРЕВЕНЦИЈИ
-ПРУЖА ПОМОЋ И ПОДРШКУ УЧЕНИЦИМА/ЦАМА, НАСТАВНИЦИМА/ЦАМА И РОДИТЕЉИМА/СТАРАТЕЉИМА
-ОБАВЉА КОНСУЛТАЦИЈЕ, ПРЕДЛАЖЕ ЗАШТИТНЕ МЕРЕ, ПРАТИ ЕФЕКТЕ ПРЕДУЗЕТИХ МЕРА
-ПРЕДЛАЖЕ И УЧЕСТВУЈЕ У ПОЈАЧАНОМ ВАСПИТНОМ РАДУ САРАЂУЈЕ СА ДРУГИМ РЕЛЕВАНТНИМ УСТАНОВАМА
УЧЕНИЦИ
-ПРИДРЖАВАЈУ СЕ ПРАВИЛА ПОНАШАЊА У ШКОЛИ
-УОЧАВАЈУ И ПРИЈАВЉУЈУ СЛУЧАЈЕВЕ НАСИЉА ДЕЖУРНИМ НАСТАВНИЦИМА
-ТРАЖЕ ПОМОЋ ОДРАСЛИХ
-ПРИЈАВЉУЈУ СЛУЧАЈЕВЕ НАСИЉА ОДЕЉЕНСКИМ СТАРЕШИНАМА
-САРАЂУЈУ СА ПЕДАГОГОМ У ПРЕВЕНЦИЈИ И СУЗБИЈАЊУ НАСИЉА
-САРЂУЈУ СА ТИМОМ И ОСТАЛИМ СЛУЖБАМА ЗА ЗАШТИТУ ОД НАСИЉА
ТИМ ЗА ПРЕВЕНЦИЈУ И СУЗБИЈАЊЕ НАСИЉА У ШКОЛИ
ПРАВИЛНИК О ПРАВИМА, ОБАВЕЗАМА И ОДГОВОРНОСТИ УЧЕНИКА ОСНОВНЕ ШКОЛЕ
На основу члана 57. став 1. тачка 1. а у вези с члановима 44, 45,46, 103, 112-115. Закона о основама система образовања и васпитања, („Сл. гласник РС” 72/2009 и 52/2011) а у вези с чланом 261. Статута школе, Школски одбор ОШ «Надежда Петровић» , донео је:
ПРАВИЛНИК О ПРАВИМА, ОБАВЕЗАМА И ОДГОВОРНОСТИ УЧЕНИКА ОСНОВНЕ ШКОЛЕ
I ОСНОВНА ОДРЕДБА
Члан 1.
Овим Правилником ближе се уређују обавезе ученика, васпитна, васпитно-дисциплинска и материјална одговорност ученика, врсте лакше повреде обавеза ученика, васпитне мере које се изричу ученицима, васпитни, васпитно-дисциплински поступак и поступак за утврђивање материјалне одговорности ученика у ОШ „Надежда Петровић“ (у даљем тексту: Школа).
Члан 2.
Организацијом рада Школа омогућава ученику несметано остваривање његових права и испуњавање обавеза у остваривању права на стицање образовања.
II ЗАБРАНА ДИСКРИМИНАЦИЈЕ, НАСИЉА, ЗЛОСТАВЉАЊА И ЗАНЕМАРИВАЊА
Члан 3.
У Школи су забрањене активности којима се угрожавају, омаловажавају, дискриминишу или издвајају лица, односно групе лица, по основу: расне, националне, етничке, језичке, верске или полне припадности, физичких и психичких својстава, сметњи у развоју и инвалидитета, здравственог стања, узраста, социјалног и културног порекла, имовног стања, односно политичког опредељења и подстицање или неспречавање таквих активности, као и по другим основима утврђених законом којим се прописује забрана дискриминације.
Под дискриминацијом лица или групе лица сматра се свако непосредно или посредно, на отворен или прикривен начин, искључивање или ограничавање права и слобода, неједнако поступање или пропуштање чињења, односно неоправдано прављење разлика повлађивањем или давањем првенства.
Не сматрају се дискриминацијом посебне мере уведене ради постизања пуне равноправности, заштите и напретка лица, односно групе лица која се налазе у неједнаком положају.
Члан 4.
У Школи је забрањено: физичко, психичко и социјално насиље, злостављање и занемаривање ученика, физичко кажњавање и вређање личности, односно сексуална злоупотреба ученика или запослених.
Под насиљем и злостављањем подразумева се сваки облик једанпут учињеног или понављаног вербалног или невербалног понашања које има за последицу стварно или потенцијално угрожавање здравља, развоја и достојанства личности ученика или запосленог.
Занемаривање и немарно поступање представља пропуштање Школе или запосленог да обезбеди услове за правилан развој ученика.
Школа је дужна да одмах поднесе пријаву надлежном органу ако се код ученика примете знаци насиља, злостављања или занемаривања.
Под физичким насиљем, сматра се: физичко кажњавање ученика од старане запослених и других одраслих особа, свако понашање које може да доведе до стварног или потенцијалног телесног повређивања ученика или запосленог, насилно понашање запосленог према ученицима или другим запосленим, као и ученика према другим ученицима или запосленим.
Под психичким насиљем, сматра се понашање које доводи до тренутног или трајног угрожавања психичког и емоционалног здравља и достојанства ученика или запосленог.
Под социјалним насиљем, сматра се искључивање ученика из групе вршњака и различитих облика социјалних активности Школе.
У Школи је забрањен сваки облик насиља и злостављања из става 2. овог члана, од стране ученика, његовог родитеља, односно старатеља или одраслог, над наставником, васпитачем, стручним сарадником и другим запосленим.
Због повреде забране из става 8. овог члана, против родитеља, односно старатеља ученика покреће се прекршајни, односно кривични поступак.
III ПРАВА, ОБАВЕЗЕ И ОДГОВОРНОСТИ УЧЕНИКА
Права ученика
Члан 5.
Права ученика остварују се у складу са потврђеним међународним уговорима, Законом о основама система образовања и васпитања и посебним законима, а Школа, односно сви запослени дужни су да обезбеде њихово остваривање, а нарочито право на :
Члан 6.
Ученик, његов родитељ, односно старатељ може да поднесе пријаву директору Школе у случају повреде права из члана 5. став 1. овог Правилника, или непримереног понашања запослених према ученику, у року од 15 дана од дана наступања случаја.
Директор је дужан да пријаву размотри и да, уз консултацију са учеником, његовим родитељем, односно старатељем и запосленим одлучи о њој и предузме одговарајуће мере, у року од 15 дана од дана пријема пријаве.
Запослени у Школи је дужан да пријави директору, односно органу управљања кршење права ученика.
2.Обавезе ученика
Члан 7.
У остваривању својих права ученик не сме да угрожава друге у остваривању права.
Ученик има обавезу да:
- редовно похађа наставу и извршава школске обавезе;
- поштује школска правила, одлуке директора и органа школе;
- ради на усвајању знања, вештина и вредносних ставова прописаних школским програмом, прати сопствени напредак и извештава о томе наставнике и родитеље, односно старатеље;
- у поступку оцењивања покаже своје стварно знање без коришћења разних облика преписивања и других недозвољених облика помоћи;
- не омета извођење наставе и не напушта час без претходног одобрења наставника;
- поштује личност других ученика, наставника и осталих запослених у школи;
- чува имовину школе и чистоћу и естетски изглед школских просторија;
- стара се о очувању животне средине и понаша у складу са правилима еколошке етике.
- да у року од осам дана правда изостанаке,
- доставља потпуне и тачне контакт информације.
IV ДИСЦИПЛИНСКА ОДГОВОРНОСТ УЧЕНИКА
Члан 8.
Са учеником који врши повреду правила понашања или се не придржава одлука директора и органа Школе, неоправдано изостане са наставе пет часова, односно који својим понашањем угрожава друге у остваривању њихових права, Школа је дужна да, уз учешће родитеља, односно старатеља ученика, појача васпитни рад активностима: у оквиру одељењске заједнице, стручним радом Одељењског старешине, педагога, психолога, посебних тимова, а када је то неопходно, да сарађује са одговарајућим установама социјалне, односно здравствене заштите на промени понашања ученика.
Члан 9.
Ученик може да одговара само за лакшу повреду обавезе која је у време извршења била утврђена овим Правилником.
Ученик може да одговара за тежу повреду обавезе, која је у време извршења била прописана Законом о основама система образовања и васпитања или посебним законом и за повреду забране из члана 44. и 45. истог закона.
V ЛАКШЕ ПОВРЕДЕ ОБАВЕЗА И ИЗРИЦАЊЕ ВАСПИТНИХ МЕРА
Члан 10.
Лакше повреде обавеза ученика су:
1.неоправдано изостајање са наставе и других облика образовног рада, у току школске године, до 25 неоправданих изостанака;
2.учестало закашњавање на часове наставе и других облика образовно-васпитног рада;
3.самовољно напуштање наставе и других облика образовно-васпитног рада пре завршетка рада;
4.не придржавање одлука директора, наставника и органа школе;
5.непридржавање правила понашања у школи, т.ј. понашање супротно одредбама Правила о понашању ученика, запослених и родитеља ученика и других општих аката школе;
6.непристојно понашање према друговима и другарицама, наставницима и другим радницима Школе;
7.недолично понашање у Школи и школском дворишту;
8.не води рачуна о свом понашању и када није у школи;
9.немаран однос према раду, наставним средствима и имовини Школе;
10.не чува од оштећења и уништења ђачку књижицу, сведочанство и друге јавне исправе које школа издаје;
11.не да на увид ђачку књижицу родитељу, односно старатељу, у коју Одељењски старешина уноси обавештења, успех, васпитно-дисциплинску меру и друго;
12.недисциплиновано понашање на часовима, односно ометање извођења наставе или других облика образовно-васпитног рада;
13.долази у школу и друга места у којима школа организује и спроводи образовно-васпитни процес, неприкладно одевен за наменске активности;
14.не брине се о личној хигијени и уредности, хигијени школскских и других просторија у којима се врши обаразовна- васпитна делатност;
15.непримерено одевање у Школи;
16.злоупотреба лекарског оправдања
17.улази у зборницу и друге службене просторије без позива и одобрења;
18.неоправдано се задржава у ходницима школе за време часа;
19.у својству редара не припреми средства и услове за наставу, или не обавести наставника о одсуству ученика;
20.у својству редара не чува предмете, књиге и прибор ученика, или се не стара о хигијени учионице;
21.у својству редара не пријави оштећење школске или личне имовине и не пријави пре почетка наставе уочене недостатке наставнику, спремачици или домару школе;
22.коришћење мобилног телефона, електронских уређаја, вокмена и других средстава којима се ремети дисциплина на часу или на другим облицима образовно-васпитног рада, а који не служи за превару у поступку оцењивања;
23.правдање изостанака по истеку рока од осам дана за њихово правдање,
Члан 11.
За лакшу повреду обавезе ученику се може изрећи васпитна мера:
Васпитна мера изриче се ученику за лакшу повреду обавезе из става 1. овог члана, без вођења васпитно - дисциплинског поступка.
Мера из става 1. овог члана може да се изрекне ученику ако је Школа претходно предузела неопходне активности из члана 8. овог Правилника.
Ако Школа није претходно предузела неопходне активности из члана 8. овог Правилника, предузеће их пре изрицања мере.
Члан 12.
Опомена се изриче за учињених 5 (пет) неоправданих изостанака и за учињену другу лакшу повреду обавезе ученика.
Опомену изриче Одељењски старешина на часу одељењске заједнице и уписује је у ђачку књижицу.
Укор одељењског старешине изриче се за 8 до 15 неоправданих изостанака, за поновљену лакшу повреду обавезе ученика или за учињене две лакше повреде обавезе ученика.
Васпитну мера Укор одељењског старешине изриче Одељењски старешина на часу одељењске заједнице и уписује је у ђачку књижицу.
Члан 13.
Укор одељењског већа се изриче када ученик начини од 16 до 24 неоправданих изостанака, када ученик учини лакшу повреду обавезе из тачке 3, или тачке 16. члана 10. овог Правилника или када учини три лакше повреде обавезе ученика.
Укор одељењског већа изриче Одељењско веће већином гласова свих чланова Одељењског већа на предлог Одељењског старешине или било ког члана Одељењског већа. Гласање је јавно.
Васпитна мера Укор одељењског већа уписује се у ђачку књижицу.
Члан 14.
Васпитна мера изричу се у школској години у којој је учињена повреда обавезе ученика.
Члан 15.
Одељењски старешина покреће и води поступак за изрицање васпитних мера.
Одељењски старешина је дужан да о учињеној лакшој повреди обавезе ученика и изреченој васпитној мери обавести родитеља, односно старатеља ученика и да уредно води документацију о изреченим мерама.
VI ТЕЖЕ ПОВРЕДЕ ОБАВЕЗА УЧЕНИКА, ВАСПИТНО - ДИСЦИПЛИНСКИ ПОСТУПАК И ВАСПИТНО - ДИСЦИПЛИНСКЕ МЕРЕ
Теже повреде обавеза ученика и повреда забране
Члан 16.
Теже повреде обавеза ученика су:
За повреде из става 1, тачка 8) овог члана обавезна је поступност у изрицању мера.
Ученик, родитељ односно старатељ одговара за материјалну штету коју ученик нанесе школи, намерно или из крајње непажње, у складу са законом.
Члан 17.
За тежу повреду обавеза ученика може да се изрекне, васпитно - дисциплинска мера :
За учињену повреду забране из члана 44. и 45. Закона о основама система образовања и васпитања и члана 3. и 4. овог Правилника, може да се изрекне васпитно - дисциплинска мера:
Мера из става 1. овог члана може да се изрекне ученику ако је Школа претходно предузела неопходне активности из члана 8. овог Правилника.
Ако Школа није претходно предузела неопходне активности из члана 8. овог Правилника, предузеће их пре изрицања мере.
Мера из става 1. овог члана изриче се ученику након спроведеног васпитно - дисциплинског поступка и утврђене одговорности.
Члан 18.
Када ученик изврши повреду обавезе, односно забране из члана 44. и 45. Закона о основама система образовања и васпитања и члана 3. и 4. овог Правилника, Школа одмах обавештава родитеља, односно старатеља и укључује га у одговарајући поступак.
Одељењски старешина или друго лице које има сазнање о извршеној повреди обавештава директора школе да постоји основана сумња да је ученик извршио тежу повреду обавезе или повреду забране из члана 3. и 4. овог Правилника.
Лице из става 2. овог члана доставља директору податке о ученику, опис теже повреде обавезе ученика, односно забране, време, место и начин извршења повреде и одговарајуће доказе.
Васпитно-дисциплински поступак
Члан 19.
Васпитно-дисциплински поступак покреће директор најкасније у року од 30 дана за учињене теже повреде обавеза ученика или учињене повреде забране из чл. 44. и 45. и окончава се решењем.
Члан 20.
По добијању обавештења да је ученик учинио тежу повреду обавезе или повреду забране, директор закључком покреће васпитно- дисциплински поступак.
Васпитно - дисциплински поступак је хитан.
Закључак садржи податке о ученику, опис теже повреде обавезе ученика, односно повреде забране, време, место и начин извршења повреде и одговарајуће доказе.
Члан 21.
Закључак се доставља ученику, односно његовом родитељу или старатељу са позивом за давање изјаве.и Одељењском старешини.
Члан 22.
Васпитно-дисциплински поступак води директор школе.
Члан 23.
Након прикупљених свих релевантних доказа (прикупља писмених изјаве ученика и запослених, тачну евиденцију неоправданих изостанака и сл.).ученик који је учинио тежу повреду обавезе даје усмену изјаву обавезно у присуству родитеља, читају се изјаве сведока, и он о тим изјавама треба да се изјасни, а ако је то неопходно и да се суочи са сведоцима.
Директор ће прочитати и писмено мишљење психолога, односно педагога о ученику.
О вођењу васпитно-дисциплинског поступка води се записник.
Записник се завршава закључком који садржи податке о ученику, опис теже повреде обавезе ученика, односно забране, време, место и начин извршења повреде, утврђена одговорност и степен утврђене виности за извршену повреду теже обавезе, постојање олакшавајућих, односно отежавајућих околности и исти се доставља преко директора школе Наставничком већу на одлучивање.
Записник потписују директор и ученик, односно његов родитељ или старатељ као и записничар.
Уколико се утврди да ученик није учинио тежу повреду обавезе за коју је покренут поступак, или да учињена радња не представља тежу повреду обавезе, односно да је поступак спроведен супротно одредбама утврђене законом и општим актом школе, констатоваће то у закључку записника..
У случају из става 6. овог члана директор је дужан да донесе Решење о обустави поступка.
Члан 24.
Када директор школе води поступак за изрицање васпитно дисциплинске мере: Укор директора школе, он предузима радње из члана 23. овог Правилника.
У случају из става 1. овог члана, записник потписује директор школе, записничар и ученик, односно његов родитељ или старатељ, уколико је ученик малолетан.
Након спроведеног дисциплинског поступка и утврђене теже повреде обавезе ученика, директор Школе решењем изриче Укор.
О изреченој мери: Укор директора школе, директор школе је дужан да информише Одељењско и Наставничко веће.
Члан 25.
Када предузете активности доведу до позитивне промене понашања ученика, обуставиће се поступак, осим ако је учињеном повредом забране из члана 44. и 45. Закона о основама система образовања и васпитања и члана 3. и 4. овог Правилника озбиљно угрожен интегритет другог лица.
Васпитно-дисциплинске мере
Члан 26.
Наставничко већа доноси одлуку о изрицању васпитно-дисциплинске мере: Укор Наставничког већа .
Одлука Наставничког већа којом се изричу васпитно-дисциплинске мера из става 1. овог Правилника мора да садржи: име и презиме ученика, назив одељења, кратак опис повреде коју је ученик учинио, време и место извршења повреде, врсту повреде, датум и број закључка о покретању поступка, извод из записника о саслушању ученика и друга доказна средства.
Васпитно-дисциплинске мере из става 1 овог члана изриче Наставничко већа већином гласова свих чланова Наставничког већа.
На основу одлуке Наставничког већа о изрицању васпитно-дисциплинских мера Директор школе доноси решње о изрицању васпитно-дисциплинске мере, или решење о обустављању поступка уколико такву одлуку донесе веће и исто доставља ученику или родитељу, односно старатељу преко одељењског старешине.
Члан 27.
Укор директора школе може се изрећи за:
- тежу повреду обавезе
- или за учињену повреду забране из члана 44. и 45. Закона о основама система образовања и васпитања у складу са Правилником о протоколу поступања у установи у одговору на насиље и злостављање и занемаривање.
Укор директора школе може се изрећи за неоправдано изостајање са наставе и других облика образовно-васпитног рада више од 25 часова у току школске године, од чега више од 15 часова након писменог обавештавања родитеља, односно старатеља од стране школе уколико није било могуће остварити поступност у изрицању васпитних мера, тако што је ученику претходно изречена само васпитна мера: Опомена или Укор одељењског старешине, а није претходно изречена васпитна мера Укора Одељењског већа.
Члан 28.
Укор наставничког већа може се изрећи за:
- тежу повреду обавезе
- или за учињену повреду забране из члана 44. и 45. Закона о основама система образовања и васпитања у складу са Правилником о протоколу поступања у установи у одговору на насиље и злостављање и занемаривање.
Укор Наставничког већа може се изрећи за неоправдано изостајање са наставе и других облика образовно-васпитног рада више од 25 часова у току школске године, од чега више од 15 часова након писменог обавештавања родитеља, односно старатеља од стране школе, уколико је било могуће остварити поступност у изрицању васпитних мера тако што је ученику претходно изречена васпитна мера: Укор одељењског већа због неоправданиих изостанак.
Укор Наставничког већа изриче Наставничко већа већином гласова свих чланова Наставничког већа.
Члан 29.
Васпитно-дисциплинске мере се изричу за школску годину у којој је учињена повреда обавезе ученика.
VII МАТЕРИЈАЛНА ОДГОВОРНОСТ УЧЕНИКА
Члан 30.
Ученик, родитељ односно старатељ одговара за материјалну штету коју ученик нанесе Школи намерно или из крајње непажње, у складу са законом.
Члан 31.
Поступак за утврђивање материјалне одговорности ученика покреће директор закључком.
Постојање штете, висину, околности под којима је настала, ко је проузроковао одређује трочлана комисија коју именује директор Школе.
Члан 32.
Висина штете утврђује се на основу ценовника или књиговодствене вредности оштећене или уништене ствари, а ако то није могуће комисија процењује штету уз помоћ сручњака.
Члан 33.
Директор доноси решење о материјалној одговорности ученика, висини штете и обавези ученика, односно његовог родитеља или старатеља да штету надокнади у одређеном року, а на основу предлога комисије.
Накнада штете уплаћује се на жиро рачун Школе.
Ако ученик, односно родитељ или старатељ, одбије да штету надокнади, наплата се може тражити путем суда.
Директор може да одлучи да ученик, његов родитељ, односно старатељ буде делимично или у целини ослобођен надокнаде штете у случају кад би надокнада довела ученика и његову породицу у тешку материјалну ситуацију.
Члан 34.
Ако је штету проузроковало више ученика, утврђује се материјална одговорност сваког ученика посебно.
Уколико се не може утврдити удео сваког ученика у проузроковању штете, сматра се да су сви ученици који су штету проузроковали намерно или из крајње непажње, подједнако одговорни и штету надокнађују солидарно.
VIII ПРАВНА ЗАШТИТА УЧЕНИКА
Члан 35.
Ученик, његов родитељ, односно старатељ има право да поднесе жалбу Школском одбору на изречену васпитно-дисциплинску меру за извршену тежу повреду обавезе ученика или за повреду забране из члана 44. и 45.Закона и члана 3. и 4. овог Правилника и на решење о утврђеној материјалној одговорности ученика у року од три дана од дана достављања решења о утврђеној одговорности и изреченој мери.
Члан 36.
Школски одбор решава по жалби из члана 35. овог Правилника у року од 15 дана од дана достављања. Жалба одлаже извршење решења директора.
Против другостепеног решења о изреченој васпитно дисциплинској мери искључења ученика, ученик, његов родитељ или старатељ има право на судску заштиту у управном спору.
IX ЕВИДЕНЦИЈА
Члан 37.
О изреченим васпитним и васпитно-дисциплинским мерама и спровођењу активности појачаног васпитног рада са ученицима одељенски старешина води евиденцију.
Евиденција о спровођењу активности појачаног васпитног рада са ученицима води се у евиденционом улошку за свако одељење у регистратору активности појачаног васпитног рада по разредима (годинама) и чува се код психолошко-педагошке службе.
У евиденционом улошку активности појачаног васпитног рада Одељењски старешина уноси: врсту учињене повреде ученика, обавештење родитељу о учињеној повреди, позив за саслушање ученика, изјаве сведока, обавештење психолошко-педагошкој служби о потреби спровођења активности појачаног васпитног рада, извештај психолошке-педагошке службе са предлогом активности појачаног васпитног рада и резултатима тих активности, записник са саслушања и врсти изречене мере, органу који их је изрекао и датуму изрицања.
X ЗАВРШНЕ ОДРЕДБЕ
Члан 38.
Измене и допуне овог Правилника врше се на начин и по поступку предвиђеном за његово доношење.
Правилник ступа на снагу осмог дана од дана његовог објављивања на огласној табли школе.
Члан 39.
Ступањем на снагу овог Правилника престаје да важи Правилник о правима, обавезама и одговорности ученика бр. године.
У Београду,
дана . године
Објављено на огласној табли школе, дана. године
Школска година | Ученик генерације | Спортиста генерације |
---|---|---|
2021/2022. | Алекса Солдо | |
2020/2021. | ||
2019/2020. | Комарица Божо | Рајковић Видак |
2018/2019. | Карасовић Нина | Дангубић Сташа |
2017/2018. | Секулић Алекса | Секулић Алекса |
2016/2017. | Ракић Тина | Врета Катарина |
2015/2016. | Смиљић Љубица | Ћирић Урош |
2014/2015. | Петровић Јона | Петровић Јона |
2013/2014. | Станишић Милица | Илић Анђела |
2012/2013. | Миленковић Катарина | Јакшић Милица |
2011/2012. | Анђелковић Ана | Караичић Милица |
2010/2011. | Ђорђевић Љубица | Пајић Катарина |
2009/2010. | Ракуљ Кристина | Ракоњац Слађана |
2008/2009. | Кићановић Иван | Изгаревић Барбара |
2007/2008. | Вујовић Тара | Костић Ивана |
2006/2007. | Станојевић Емилија | Хаџи-Тановић Милица |
2005/2006. | Томић Бојана | Дерета Горан |
2004/2005. | Вујовић Вук | Јовановић Сузана |
2003/2004. | Кривокапић Немања | Ћирић Стефан |
2002/2003. | Раичевић Маја | Вукчевић Ана Новаковић Ненад |
2001/2002. | Ана Ђумић Матић Ружица |
Радивојевић Урош |
2000/2001. | Радоњић Стефан Мићовић Иван |
- |
Колектив школе - август 2014. године
КОЛЕКТИВ ШКОЛЕ
2023/2024
УПРАВА И АДМИНИСТРАЦИЈА
Име и презиме | Радно место |
---|---|
Маринела Ивановић | ВД Директор школе |
Весна Дабижљевић | Секретар школе |
Марија Богојевић | Шеф рачуноводства |
Милена Јовановић | Админ-финансијски радник |
(Драгана Ивковић) Тамара Боловић | Педагог |
Слађана Милин | Библиотекар |
НАСТАВНО ОСОБЉЕ
Име и презиме | РС | Предмет |
---|---|---|
Јасмина Мићић | српски језик | |
Ивана Стјепановић | 51 | српски језик |
Биљана Чегар | 73 | математика |
Марија Јовановић | 83 | математика |
Љиљана Милошевић | 72 | енглески језик |
Драгана Николашев | 52 | енглески језик |
Марија Мировић | 81 | немачки језик |
Душица Цветковић | Француски и италијански језик | |
Марија Рајчић | 61 | физика и хемија |
Нада Ранковић | Географија | |
Јелена Живковић | Географија | |
Александар Михајловић | 62 | Историја (Свакодневни живот у прошлости) |
Александра Стефановић | Физика/Хемија | |
Владица Марковић | Техика и технологија/Информатика и рачунарство | |
Марта Петровић | Техика и технологија/Информатика и рачунарство (Програмирање) | |
Тијана Јуришић | 71 | Ликовна култура (Цртање, Сликање, Вајање) |
Тања Полети | Музичка култура | |
Дарко Шапић | 82 | Физичко и здравствено васпитање |
Горан Јевтић | Физичко и здравствено васпитање | |
Слађана Милин | Грађанско васпитање | |
Богдановић Тања | Верска настава-православни катихизис | |
Ивана Бојић | 11 | разредна настава целодневна |
Милена Симишић | 11 | разредна настава целодневна |
Ненад Поморишац | 12 | разредна настава |
Милина Кораћ | 21 | разредна настава целодневна |
Миломирка Ђорђић | 21 | разредна настава целодневна |
Антонела Земановић Манчић | 22 | разредна настава |
Оливера Мозетић | 31 | разредна настава |
Милан Илић | 32 | разредна настава |
Милина Катић | 33 | разредна настава |
Љиљана Алимпић | 41 | разредна настава |
Едита Фабри - Кошутић | 42 | разредна настава |
Надежда Илић | 43 | разредна настава |
Душица Петровић | боравак 1 | |
Дејан Ковачевић | боравак 2 | |
Урош Симић | боравак 3 |
ПОМОЋНО ОСОБЉЕ
Вера МиловановићСпремачицаИме и презиме | Радно место |
---|---|
Михајло Момчиловић | Домар |
Далиборка Андрејевић | Сервирка |
Јадранка Поповић | Спремачица |
Слађана Коприћанац | Спремачица |
Виолета Дробњаковић | Спремачица |
Шпреса Ђинај | Спремачица |
Милица Костић | Спремачица |
Мира Ђинај | Спремачица |
Злоупотреба мобилног телефона
Правилник о протоколу поступања у установи у одговору на насиље, злостављање и занемаривање
Правилник о поступању установе у случаjу сумње или утврђеног дискриминаторног понашања и вређања угледа, части или достоjанства личности
Правилник о заштити и безбедности ученика
Правилник о ближим критеријумима за препознавање облика дискриминације од стране запосленог, детета, ученика или трећег лица у установи образовања и васпитања ("Сл. гласник РС", бр. 22/2016)
Приручник за кризне ситуације
Правилник о заштити ученика
Приручник за примену посебног протокола за заштиту деце и ученика
Основни елементи структуре Годишњег (програма) плана рада школе
Програм заштите од насиља, злостављања, занемаривања и дискриминације
Анекс школског програма
Школски програм за период 2018-2022.
Акциони план за 2023/2024 школску годину > План стручног усавршавања за 2023/2024 школску годину > Годишњи план рада школе за 2023/2024 школску годину > План самовредновања за 2023/2024 школску годину >>
> План јавних набавки и одлука ШО за 2023 годину > Анекс годишњег плана рада за 2022/2023 школску годину > Акциони план за 2022/2023 школску годину
> Годишњи план рада школе за 2022/2023 школску годину
> План рада директора за 2022/2023 школску годину
> План самовредновања за 2022/2023 школску годину
План стручног усавршавања за школску 2022/2023 школску годину
Годишњи план рада школе за 2021/2022 шк.год.
Анекс Годишњег плана рада школе- јун 2021.
Анекс Годишњег плана рада школе- септембар 2021.
Годишњи план рада школе за 2020/2021. годину
Финансијски план за 2020. годину
Годишњи План рада за 2019/2020. школску годину
Мониторинг Школског развојног плана 2015-2019
Годишњи план рада за школску 2018/2019. годину
Годишњи план рада за 2017/2018 школску годину
Годишњи план рада школе за 2016/2017 школску годину
Школски развојни план 2015/2020 година
Годишњи план рада школе за 2015/2016 шк. годину
Годишњи план рада школе за школску 2014/2015 годину>
Извештај о раду школе за 2022/2023 школску годину
Годишњи извештај о раду директора
> Извештај о реализацији акционог плана
>>
Извештај о раду школе за 2021/2022 школску годину
Извештај о реализацији акционог плана у 2021/2022 школској години
> Извештај о реализацији стручног усавршавања у 2021/2022 школској години
> Извештај о самовредновању у 2021/2022 школској години
> Годишњи извештај о раду школе за 2020/2021. шк.год.
> Годишњи извештај о раду директора за 2020/2021 шк.год.
Годишњи извештај о раду школе
Годишњи извештај о раду директора
Полугодишњи извештај о раду школе
Годишњи извештај о раду школе за 2018/2019. школску годину
Годишњи извештај о раду директора
Полугодишњи извештај о раду директора 2019/2020.
Полугодишњи извештај о раду школе 2019/2020.
Годишњи извештај о раду школе
Годишњи извештај о раду директора
Полугодишњи извештај о раду директора
Полугодишњи извештај о раду директора
Полугодишњи извештај о раду школе
Годишњи извештај о раду школе у 2016/2017. години
Годишњи извештај о раду директора у 2016/2017. години
Polugodišnji izveštaj o radu direktora 2016/2017.
Polugodišnji izveštaj o radu škole "Nadežda Petrović 2016/2017.
Годишњи извештај о раду директора у 2015/2016 шк. години
Полугодишњи извештај о раду директора
Полугодишњи извештај о раду школе
Годишњи извештај о раду школе у 2014/2015 шк. години
Годишњи извештај о раду директора у 2014/2015 шк. години>
Sajt koristi samo odobrene kolačiće (cookies) Direktivom Evropske unije 2009/136/EZ ukoliko su oni neophodni za funkcionisanje ovog sajta i za koje nije neophodna vaša saglasnost.
Uvek možete da promenite opcije korišćenja kolačića u okviru podešavanja svog pretraživača ili uređaja.
Neophodni kolačići su važni za neometano korišćenje našeg veb-sajta.